sh.nadi

خوش آ مدید

تجزیه و تحلیل SWOT برای شرکت نایک "Nike"


تجزیه و تحلیل جان کندن از نایک
تجزیه و تحلیل جان کندن از نایک ، شرکت
نقاط قوت

• نایک ، شرکت در بازار بورس نیویورک رسید و موقعیت ایالات متحده به عنوان یک معامله گر مقر ورزشی در سراسر جهان و عرضه کننده است که :
• قرارداد با حدود 700 فروشگاه در سراسر جهان ، اجرا می شود دفتر در 45 کشور و مدیریت کارخانه ها در چین ، اندونزی ، تایوان ، تایلند ، هند ، ویتنام ، فیلیپین ، پاکستان ، و مالزی می باشد.
• متعلق به 500 شرکت که بیش از 2007 درآمد کل 16 ب دلار آمریکا
• استخدام بیش از 30.000 نفر در سراسر جهان ؛
• صاحب استراتژی بازاریابی قوی تحت نام تجاری نایک که فرض دخالت جهان ورزشکاران برتر کلاس و ورزشکاران در کمپین های تبلیغاتی نایک 's' فقط آن را انجام دهید '؛
• به اجرا در فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی Niketown ؛
• آگهی های عملیات بین المللی کسب و کار خود را از طریق جمع آوری و دوباره نام تجاری : صحبت وارز ، 2003 ؛ لباس های ورزشی نویسنده ، 2004 ؛ Umbro ، 2008 ؛
نام تجاری حق بیمه • نایک است ، برای تولید و ترویج تنوع وسیعی از محصولات برای تمام انواع فعالیت های ورزشی گرا و اوقات فراغت ؛
• مدیریت آمریکا نخست وزیر آموزش برنامه SPARQ برنامه آموزشی ؛
• صادق lunarlite فوم و مواد flywire برای کاهش وزن از کفش های تولید شده
نقاط ضعف

• تمایلی به افشای اطلاعات مربوط به شرکت همکاری خود را ، که موجب انتقاد شدید از CorpWatch و دیگر شرکت ها ؛
• کارخانه قراردادها در ویتنام ، چین ، مکزیک ، اندونزی ؛
• نقض قوانین اضافه کاری نرخ حداقل دستمزد و در جنگ ویتنام ، 1996
• ارائه فقیر شرایط کار ، و به سمت بهره برداری از نیروی کار ارزان در خارج از کشور ، به ویژه در مناطق تجارت آزاد که در آن ؛
• برخی از تبلیغات نایک هستند با توانمند سازی زنان ایالات متحده در ارتباط است.
• در سال 1990s ، نایک به کار بردن کار کودکان در پاکستان و کامبوج به تولید توپ های فوتبال گزارش شده است ؛
• قرارداد شرکت های خارج از کشور که درخواست مقررات غیر شفاف و نامناسب کار ، مربوط به کار کودکان.
• موقعیت به عنوان یک موضوع دائمی از انتقاد های ضد جهانی شدن گروه ها ؛
• برنامه های کار اجباری در کارخانه پوشاک مشارکت در مالزی ، که شامل اجباری کار و شرایط زندگی فقرا.
فرصت ها

• تولید محصولات از ضایعات ورزشی ساخت ؛
فرمت • پروژه های سازگار با محیط زیست مانند 'استفاده مجدد - کفش برنامه را با هدف بازیافت بیشتر ؛
• تاکید بر استراتژی بازاریابی شرکت های بزرگ از طریق ارتقاء از نام تجاری شرکت ها و موافقت نامه های حمایت ؛
تهدید

• صنعت نساجی تاثیرات بسیار بدی روی محیط زیست ، و در نتیجه این شرکت به طور دائم در تلاش برای حفظ سازگار با محیط زیست خود شهرت ؛
• بحران مالی ممکن است به کمبود شغل در تعدادی از شعب در سراسر جهان نایک منجر شود ؛
• شرکت را تجربه کرده است آمارهای این تبلیغات منفی به دلیل تبلیغات گسترده آن در رسانه های جمعی (Kasky v. نایک ؛ تهدید کوچک در ؛ آهنگ بیتلز ؛ چینی - themed در ، آگهی های ترسناک و غیره).
+ نوشته شده در  شنبه هجدهم دی ۱۳۸۹ساعت 20:17  توسط sh nadi  |